Gratitude helps you to grow and expand.
Gratitude brings joy and laughter into your lives
and into the lives of all those around you.

Saturday, August 14, 2010

Kluang Rail Coffee



Hari Isnin yang lepas saya terima kiriman dari sepupu saya, Nazatul Nadia dari segamat,Kluang Rail Coffee.

Saya minta pada sepupu saya sbb setiap kali dia ni balik Kluang, kawan2 dia ramai pesan kopi kluang ni, nk rasa la jgk sedapnya yang mcm masuk majalah 3 tu ye tk? hehhehe. anyway terima kasih la ye along, kirim kak zie kopi ni, free plak tu (sbb sampel kan, kena la free dulu).

Balik rumah saya cuba la buat kopi o ais. Sangat melekat dan pekat rasanya tp sedap :), mcm saya selalu minum kopi kat Restoran Lokman, makan nasi kerabu dengan minum kopi o ais. Kalau nk order kopi Kluang ni bleh la order ngan saya, dah ada MOU dgn sepupu saya, jadi agen Kluang Railway Coffee..... bole bisnes la pulak... apa salahnya, cuba2.... mari kita nikmati kopi o ais yang terangkat ni.

No comments: