Gratitude helps you to grow and expand.
Gratitude brings joy and laughter into your lives
and into the lives of all those around you.

Sunday, November 14, 2010

Majlis perkahwinan Noor Haslan Sallehudin & Ruziyana Arepin

30 Oktober 2010, kawan saya Noor Haslan Sallehudin bertemu jodoh dengan pasangannya Ruziyana Arepin. Majlis diadakan di Felda Papan Timur, Kota Tinggi. Dah bertahun rasanya saya tak ke Kota Tinggi ni, seingat saya masa kakak saya mengajar di Bandar Mas Kota Kota Tinggi, kebetulan pulak dekat dengan Papan Timur ni. Saya suka jalan masuk ke Felda ni, banyak pokok-pokok merimbun kiri dan kanan jalan, suasana tak berubah seperti satu masa saya pernah ke sana dahulu. Saya pergi majlis sebelah perempuan, nak pergi ke Tangkak jauh sangat, lagi nk bawa baby Fakhri, saya pergi yang dekat je la ye..... hehhehe

Ini gambar-gambar pengantin bersanding. Ada outdoor jgk, sangat cantik gambar outdoornya. Kawan saya ni kecik je, isteri pun kecik molek, bersanding macam pengantin budak-budak pulak :), comel2 je dua2.


Gambar outdoor di Batu Layar Kota Tinggi oleh Azra Azizi Elias

Kad jemputan, ada gambar kartun lagi....

Makan damai, (sgt berkenan deko buah-buahan tu :))


Untuk Lan dan Yana, Selamat Pengantin Baru, semoga kekal ke akhir hayat, dimurahkan rezeki dan diberkati Allah :)


















1 comment:

Haslan said...

Thanks pada Hazida and family...sempat melapangkan masa untuk datang ke majlis....