Gratitude helps you to grow and expand.
Gratitude brings joy and laughter into your lives
and into the lives of all those around you.

Thursday, November 11, 2010

Selamat Hari Jadi


Hari ini hari jadi saya. Syukur Alhamdulillah, Thank you Allah for giving me another year untuk terus hidup bernafas di bumi ini.

Terima kasih mak dan abah, yang menjadi perantara dan melahirkan saya ke dunia ini. Sesungguhnya walau dengan apa sekalipun tak mampu untuk saya balas segala penat lelah, keperitan, kesusahan sewaktu membesarkan saya.

Terima kasih untuk suami Julfiadi bin Maskor, yang selalu memahami, yang selalu sabar dan melayan karenah-karenah saya. InsyaAllah saya sentiasa berdoa agar rumahtangga yang dibina kekal ke hujung nyawa , dilimpahi cinta dan kasih sayang dan diberkati Allah selalu.

Terima kasih Fakhri Ahmad Ziqri bin Julfiadi, kerana menjadi anak yang sentiasa membuat hati mak gembira, rindu padamu. Mak sentiasa berdoa agar dirimu dikurniakan kesihatan yang baik, menjadi anak yang soleh dan bertaqwa kepada Allah S.W.T

Terima kasih buat sepupu-sepupu, rakan-rakan yang menulis di wall facebook saya, ucapan dan doa kalian sangat-sangat saya hargai. Semoga ikatan persaudaraan dan persahabatan antara kita kekal ke akhir hayat.

Terima kasih Hazida Binti Abdul Razak, kerana sentiasa berusaha memperbaiki diri dari hari ke hari, membuat yang terbaik dalam kehidupan dan tidak mengalah pada keperitan . Semoga dapat istiqomah dalam mempertingkatkan iman dan taqwa kepada Allah. Sesungguhnya hidup ini penuh liku dan ranjau, maka tabahlah. Semoga beroleh keberkatan dari yang Maha Esa.

Terima kasih, syukran Ya Rahman. TanpaMU siapalah aku.

No comments: