Gratitude helps you to grow and expand.
Gratitude brings joy and laughter into your lives
and into the lives of all those around you.

Monday, December 27, 2010

Minggu Rehat Saya

Saya penat, sejak 3 minggu lepas saya rasa badan saya lenguh2 dan sakit2...letih. Pergi ofis dalam keadaan yang ngantuk, huhuhu, banyak betul keje saya. Berkejar nak siapkan report saya untuk bawa masuk dalam meeting. Ohh tidak!!!!! setiap tahun saya berazam untuk tidak buat keje dalam minggu2 terakhir di akhir tahun, sebab ia sangat leceh dan selalu kelam kabut. Tapi semakin nak habis tahun ada je keje yang datang..... 



Tapi minggu ni saya cuti :), bleh ke keje penat yang amat dalam 3 minggu tapi cuti seminggu jek? Patutnya kene cuti 3 mggu jgk la kan? betul tak? betul, betul, betul, hahahhahahaha, dah le jangan la berangan cam upin ngan ipin, dapat seminggu tu cukup le.... lebih2 plak.... huhuhuhuhu...

Apa yang saya nak buat seminggu ni? isshhhh.... macam-macam.... qada' tido, qada' tengok tv sampai malam2, qada' jalan2, window shopping, mengulit2 buku yang menanti queu tu (ohhhh rasa bertanggungjawabnya nk ngabiskan baca buku2 tu :) ), wah kejap je da boleh list out aktiviti yang membahagiakan ini,  wink!!!!.

Kepada yang bekerja, kerja molek2 la eh, jangan tension2 tengok orang cuti :). Untuk saya apa lagi perkataan yang terbaik? Tidak terucap dengan kata2 bila dapat bermalas-malasan seminggu ini.... yieeeehaaaaa!!!!!!!

1 comment:

Azi81 said...

:)mekasih2 ye long,haah mengulit fakhri je la kejenya :)